close

Evan T(ft. Avril Lavigne) - Best Years Of Our Lives 

主角現身說法
 


We had the best years of our lives
我們曾有過最難忘的美好時光

But you and I would never be the same
但如今已一去不返

September took me by surprise
自從與你分開

An I was left to watch the seasons change
我孤獨的看著四季變化

 

 

 

Its been so quiet since youve gone
自從你離開我沉靜好久

And everyday feels more like a year
每天度日如年

Sometimes I wish I could move on
有時真希望我能繼續前進

The memories would all just disappear
讓回憶就此消失

So many things I should've
有多少事情我們沒說出口

Said when I had the chance
有多少次我們錯過機會

So many times we took it all for granted
有多少次我們把這一切視為理所當然

Id never thought this could ever end
我從沒想到會這樣結束

Id never thought Id lose my bestfriend
我從沒想過我會失去你

Everything is different now
現在事過境遷

Can we stop the world from turning
我們還能讓地球停止旋轉回到過去嗎?

Id never thought Id have to let you go
我從沒想要讓你走

Id never thought Id ever feel this low
我從沒想過我會如此消沈

I wich I could go back
我希望能回到過去

And we stop the world from turning
讓地球停止旋轉

 

 

 

Looking back on better days
回想在一起的時光

When we were young,
是如此美好

we thought we knew so much
彼此相知相惜

And now it seems so far away
現在感覺過了好久

Of wondering if I was good enough
當初的確是我不好

So many things I should've
有多少事情我們沒說出口

Said when I had the chance
有多少次我們錯過機會

So many times we took it all for granted
有多少次我們把這一切視為理所當然

Id never thought this could ever end
我從沒想到會這樣結束

Id never thought Id lose my bestfriend
我從沒想過我會失去你

Everything is different now
現在事過境遷

Can we stop the world from turning
我們還能讓地球停止旋轉回到過去嗎?

Id never thought Id have to let you go
我從沒想要讓你走

Id never thought Id ever feel this low
我從沒想過我會如此消沈

I wich I could go back
我希望能回到過去

And we stop the world from turning
讓地球停止旋轉

 

 

 

Gone are all the days
在那些失去你的日子裡

When we swore wed never break
我從沒打破誓言

And now Im left here alone
獨自一人痴痴的等

Gone are all the days
在那些失去你的日子裡

When we swore wed never change
我從沒改變誓言

And now Im left here alone
獨自一人痴痴的等

 

 

 

Id never thought this could ever end
我從沒想到會這樣結束

Id never thought Id lose my bestfriend
我從沒想過我會失去你

Everything is different now
現在事過境遷

Can we stop the world from turning
我們還能讓地球停止旋轉回到過去嗎?

Id never thought this could ever end
我從沒想到會這樣結束

Id never thought Id lose my bestfriend
我從沒想過我會失去你

Everything is different now
現在事過境遷

Can we stop the world from turning
我們還能讓地球停止旋轉回到過去嗎?

Id never thought Id have to let you go
我從沒想要讓你走

Id never thought Id ever feel this low
我從沒想過我會如此消沈

I wich I could go back
我希望能回到過去

And we stop the world from turning
讓地球停止旋轉

 

 


我也想坐著時光機回到過去

回到一開始

然後揍打我自己一頓

跟他說:

因為你的大男人與自負

害我在接下來的日子痛苦懊悔萬分

你這個該死的人!!!去死!!

結果在扭打過程中我不小心殺死了自己

造成嚴重的祖父誖論

世界出現平行的兩個時間線

一個是我殺死自己造成我自己消失的世界

另一個是我殺死自己順利取代他去挽回過錯的世界

當然

還有一個是根本沒有時光機我仍在這裡痛苦的真實世界

嗯......我好像該吃藥了

arrow
arrow
    全站熱搜

    超有事先生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()